Reklama:

Ekologiczne produkty (10)

Forum: Karmienie niemowląt

gość
06-09-2012, 07:19:55

Dzień dobry. mam pytanie odnośnie podawania dziecku w wieku 9 miesięcy jajek ale tych z upraw ekologicznych, czy to jest bezpieczne dla mojego maluszka?
Kasia
Początkująca
06-09-2012, 10:56:50

Witam Pani Kasiu, zaleca się, aby 9-miesięczny maluch spożywał codziennie 1/2 żółtka (białka jeszcze nie podajemy). Najlepiej jest je ugotować na twardo, posiekać i dodać do jednego z posiłków dziecka. Bardzo dobrze byłoby wykorzystać do tego celu jajka, pochodzące od kur chowanych w gospodarstwach ekologicznych.
Pani Izabela Wójcik, specjalista Serwisu dla Rodziców firmy HiPP, od wielu lat swoją wiedzą i doświadczeniem wspiera młodych rodziców udzielając porad z zakresu żywienia niemowląt i małych dzieci. Prywatnie jest mamą dwóch dziewczynek. www.hipp.pl
gość
23-09-2012, 08:12:46

Witam, jestem studentką prowadzącą badania na Uniwersytecie Technologiczno - Przyrodniczym w Bydgoszczy w Katedrze Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania na temat kształtowania marki ekologicznych produktów mleczarskich. Poszukuję osób chętnych poświecić 5 minut na wypełnienie mojej ankiety tak więc zachęcam i z góry dziękuję za każdą z nich!!
LINK >> http://moje-ankiety.pl/respond-31259.html <<
Początkujący
28-11-2013, 09:29:21

Mi znajomi polecili stosować (poza ekologicznym odżywianiem) ekologiczne kosmetyki dla dzieci. Uważam, że to dobry pomysł. Co o tym sądzicie?
Forumowiczka
01-12-2013, 11:11:53

Wszystko co ekologiczne jet lepsze od nafaszerowanych chemią produktów. Chemii w pokarmach, czy kosmetykach nie da się całkowicie uniknąć. Choćby nawet uprawiać własny ogródek i jeść tylko warzywa właśnie z niego to tak czy siak nie wyeliminujemy związków chemicznych przenikających do warzyw z gleby czy powietrza.
Myślę, że w dzisiejszych czasach warto stawiać na produkty ekologiczne oraz najmniej przetworzone.
gość
01-07-2015, 17:14:46