Reklama:

Nowy raport Biura Regionalnego WHO dla Europy podkreśla społeczno-ekonomiczne różnice w zdrowiu młodzieży

Instytut Matki i Dziecka

Ten tekst przeczytasz w 7 min.

Nowy raport Biura Regionalnego WHO dla Europy podkreśla społeczno-ekonomiczne różnice w zdrowiu młodzieży

Shutterstock

Dzieci podczas zajęć wychowania fizycznego

Najnowszy raport opublikowany przez Biuro Regionalne WHO dla Europy ujawnia alarmujące różnice w stanie zdrowia młodych ludzi na całym świecie, szczególnie na niekorzyść osób pochodzących z mniej zamożnych rodzin. Wyniki badań przeprowadzonych w 44 krajach uczestniczących w badaniu nad zdrowiem i zachowaniami zdrowotnymi młodzieży szkolnej Health Behaviour in School-aged Children (HBSC), zwracają uwagę na nieprawidłowe nawyki żywieniowe, rosnące wskaźniki nadwagi i otyłości oraz niski poziom aktywności fizycznej wśród młodych ludzi, które są istotnymi czynnikami ryzyka wielu chorób niezakaźnych, w tym chorób układu krążenia, cukrzycy i nowotworów.

Reklama:

POWIĄZANE DYSKUSJE NA FORUM Z KATEGORII Inne tematy

gość
Czy przy łuszczycy skóry głowy lepiej natłuszczać czy zostawić skórę „na sucho”?
Od kilku miesięcy mam nawrót łuszczycy skóry głowy i coraz trudniej mi ogarnąć, co rzeczywiście działa. Jedni mówią, żeby mocno natłuszczać, inni – że lepiej wysuszać zmiany. A do tego jeszcze dieta,...
🧠 Sprawdź swoją wiedzę! Quizy i łamigłówki na Medforum.pl
Cześć wszystkim! 🙂 Chcielibyśmy polecić Wam nową zakładkę na stronie https://medforum.pl/quizy, gdzie znajdziecie quizy i łamigłówki edukacyjne na różne tematy. To świetna okazja, żeby w luźny...
gość
układanie włosów
Czym najczesciej układacie swoje włosy? Myślę nad zakupem prostownicy, fajnie jakby pozwoliła na kręcenie włosów, znacie jakieśf ane modele
ile 1 miesięczny wcześniak powinien zjeść jednorazowo na karmienie butelką
Witam, proszę drodzy rodzice o opinię... Moja córeczka właśnie skończyła miesiąc, karmię ją Bebilonem. Ostatnio zaczęła zjadać na jednorazowe karmienie 80-100 ml, jednak zaczęła się budzić i domagać...
Reklama:
Reklama: